dün alkol konusuna yazan bazı arkadaşlar gibi, ben ekmek yemediğim için beni ilgilendirmez diyesim var ama, vicdanım el vermiyor.

Arkadaşlar haliyle benzine gelen zamlar, buğdaydaki ihracatın düşmesi, asgari ücret artışı, elektrik zamları gibi nedenlerle bu zamların gelişi normal. Bulunduğum ilde, bugün dolmuşçular tek çalışıyoruz diyorlardı. Zam yapmıyor ama saatte 1 sefer atıyor. Yolda donduğuna mı yanarsın, dolmuşa 35 kişi bindiğine mi.