Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence değersiz hocam, anlam ya da marka niteliği taşımıyor + geçmişi yok diye varsayarsak kötü bir domain, üzgünüm
Hocam yine de 'BLOG' tarzı bir aktivite ile geçmiş odaklı bir çalışma sağlanılabilir gibi me geldi, bardağın daima boş tarafından bakmak ve de o denli odak noktası yaratılması icap eder, hayırlı ve de uğurlu olsun dileklerimi sunuyorum hocam.