Bence değersiz hocam, anlam ya da marka niteliği taşımıyor + geçmişi yok diye varsayarsak kötü bir domain, üzgünüm
Hocam yine de '
BLOG' tarzı bir aktivite ile geçmiş odaklı bir çalışma sağlanılabilir gibi me geldi, bardağın daima boş tarafından bakmak ve de o denli odak noktası yaratılması icap eder, hayırlı ve de uğurlu olsun dileklerimi sunuyorum hocam.