Anladığım kadarıyla otomatik güncelleme açık değil ama güncelleme falan geldiğinde panelde gösteriyor bunu demek istiyor. Burada bir hata olduğunu düşünmüyorum. Bir güncelleme geldiğinde elbette yüklemelisiniz ama yüklemeden önce yedek şart.