Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Versiyon yükselterek üretim bölümünden/yeni sürüm oluştur deyip yükleyebilirsiniz.
evet şuan öyle yapıyorum ama bu defa sürüm hakkında uyarı veriyor
sürüm versyonunu sanırım bir üst sürüm olarak degiştirmnem gerek