yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes baya güzel dediği için izlemek istedim hocam aslında neyse izlemiyim 😃
Yani sen bilirsin tabii hocam ama bir şey kaybetmezsin izlemezsen