Hocam şu geçmişe Atatürk'ün yanına giden bi kadın var ya o
Hocam izledim onu ama Atatürk sahnesi dışında çok cringe geldi açıkçası bana. Sağlam reklamı yapıldı yoksa bir numarası olduğunu düşünmüyorum. Hazal Kaya'nın oyunculuğu diziyi mahvetmiş. Dizi boyunca tek duyacağınız cümle "Ahmet abi" olacaktır. Artık belli bir zaman sonra mideniz bulanıyor Ahmet abi kelimesini duymaktan.