Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasma bulup zorda olsa veterine götürdük. Mutlu son arkadaşlar Hepinize teşekkürler.

Allah razı olsun hocam, maşallah çok da güzelmiş.