Belediyenin oluyor fakat onlarda ne kadar ilgileniyor bilmiyorum
Hocam zabıtayı arayın. Belediyelerin hayvan ambulansı oluyor belki sizin oranın da vardır.
Belediyelerin hayvan barınakları oluyor, onları arayabilirsiniz.
Deva Veteriner Kliniği var sokak hayvanlarına yardımcı oluyorlardı, belediyeyi arayın durumu izah edin ya deva veteriner kliniği size yardımcı olur ya da belediye ekibi hemen gelir alır tedavisini yapar.
Antalya/Korkuteli bu konuda çok iyi, köpeğe dikiş atıp ertesi gün getirdiler, helal olsun tekrar.
Belediyenin normal iletişimini arayın onlar dahili numaraya yönlendirirler sizi, son çare kendiniz deneyin.
Hem hayvanın hem de sizin sağlığınız için riske girmeyin.
Hocam veterineri arayın ve diyin ki " yol paranızı ben karşılıcam para önemli değil siz yeter ki gelin " şeklinde konuşursanız onlar gelirler
Yiyecek bir şeyler verip kendinize alıştırmayı deneyebilirsiniz. Dikkat edin, korkup sizi ısırabilir.
Tasma bulup zorda olsa veterine götürdük. Mutlu son arkadaşlar

Hepinize teşekkürler.