Arkadaşlar en üstteki bloklar sade iki altti sarı bordo yeşil en alttaki ise sadece ortada bordo sizce hangisini kullanayım ?

Sade daha çok hoşuma gitti veya varsa bir tavsiyeniz onuda yazarmisiniz güzel başlangıc yapmak istiyorum 😊