muratkaya_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şalgam
Şırdan
Kebap
Bici Bici
Mangal
Ayıkünnü?
Tek kelime yeter ama yetmiyür.
Öğlenin sıcağında buz gibi bicibiciyi, pudra şekeri ile yemeyi, akşam arkadaşlarla süleyman demirelde şırdana çıkmayı özledim be.
12 yıl yaşadım Antalyalıyım ama kendimi Adana'ya ait hissediyorum