D16 Kullanıyorum ama 16 GB olanı. Almadan önce youtube da inceleme videoları izlemiştim. İzlemediğim video kalmamıştı ve içlerinde bir tanesi bile kamera konumu dışında laptop hakkında kusur bulamadı. Nitekim ben alalı 6-7 ay oluyor. Kesinlikle çok başarılı. Şık tasarım ve inceliğinin yanı sıra benim bu laptopu tercih etmemin en önemli nedeni ekran boyutunun 16,1" olması. Normal laptopların ekranı küçük geliyor. 13-14-15. Aktif kullandığım masaüstü 24". Kalkıp ardından 14 15"'e baktığımda konsantre olamıyordum. Fakat 16.1" kesinlikle tatmin edici bir boyutta. Ayrıca çerçeve oranı çok düşük olduğu için daha şık duruyor. Şuan 16 GB olan modelleri 17 Bın tl falan sanırım. O para verilir mi tartışılır. 8 GB RAM olanı, muadilleri ile kıyaslayın. Cazip geliyorsa alabilirsiniz. Test videolarında 8 GB deneyenler de vardı. Fakat o fiyatlara aynı özellikleri sunup 16 GB olan model zaten yoktur. Bu arada 16 GB modelde açılış hızı 4-5 saniye, kapanma hızı da aynı şekilde. Hız açısından çok başarılır. Oyun oynamıyorum fakat oyun için test videoları var. Bir çok oyunu orta ayarlarda çalıştırıyor.

16 GB olan modeli aşağıda. Ben 6900 TL'den almıştım ilk çıktığı zamanlar. Ama dolar ozaman 8-9 TL'ydi sanırım.

https://www.hepsiburada.com/huawei-m...HBCV000000CC8N