100 kilo ağırlığındayım, günde 10 kilometre işe gidip geliyorum, bisikletin kendi orjinal selesi hiç konforlu değil, bu nedenle değiştirmeye karar verdim. Bisikleti dik pozisyonda sürüyorum. Yaptığım araştırmalarda selenin çok yumuşak olmaması öneriliyordu. Sizce nasıl bir sele seçmeliyim, link atarsanız çok sevinirim. Bütçe maksimum 600 tl.
Bisikleti görmek için
tıklayın
Almayı düşündüğüm sele
- 1. sele
tıkla
- 2. sele
tıkla
sizce hangisini almalıyım veya başka bir öneriniz var mı?