Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam, merkezdeyim ben erfeleğe falan epey yağmış.Siz neredesiniz ?





ne açıdan hocam anlamadım ?
Karlı bir gün demişsiniz