Rascoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Sinoptayım hocam bu sene fazla yağmadı, Sinop'un neresindesiniz hocam?
evet hocam, merkezdeyim ben erfeleğe falan epey yağmış.Siz neredesiniz ?



Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar kar elde ettiniz hocam
ne açıdan hocam anlamadım ?