Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sinop burası hocam, birazcık kar görsek seviniyoruz.Deniz olduğu için çok yağmıyor buralara
Bende Sinoptayım hocam bu sene fazla yağmadı, Sinop'un neresindesiniz hocam?