BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
M1 air tavsiye edecektim herkes etmiş M1 der susarım, performansı dehşet
eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hafıza önemli değil.dıştan hard diske kaydedersin daha ucuz fiyata.ram 16 olmalı en az.kafan rahat olsun. pro alma imkanın varsa tabiiki pro. ama paranı dolara yatır ve eylül ayını bekle yeni ürünler çıkacak gibi. o zamanda kadar belki eviliğe harcarsın parayı yada en iyisini alırsın.
Biraz acelem var, uygulamam hazır sanal makineyle falan uğraşmak istemiyorum