Bilgisayarımı uzaktan açmak istiyorum. Evdeyken işyerindeki PCyi zaman zaman açmam gerekebiliyor. Bunu modem ile wake on lan yapmak istediğimde sabit IP istediler benden, bende yanaşmak istemedim. Sonra aklıma akıllı prizler geldi kasanın power kablosunu prize bağladım herşey çok güzel çalışıyor ama Windowsu normal olarak kapattığımda prizden elektiriği kesip açmama rağmen pc açılmıyor. Yani biosdaki ayar şunu dedirtiyor bana sadece ve sadece sebebsiz konularda elektirik giderse öyle açılırım yoksa açılmam diyor. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar var mı ? PC ye takabileceğim ayrıca bi aparat var mı bunun için ?