CodeKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yıllık hesabım doğrulamaya düştü iki aydır ciddi kesintiler var öncesinde de reklam kısıtlaması ve tutarsızlıklar oldu bıraktım yabancılara freelancer çalışacağım artık.
Yıllardır bu sektördeyim gerçekten Google normal değil
Ben pekte takmıyorum üstad dediğim gibi Mgid tarzı 3 5 tane sağlam şirket var.Adsensenin verdiği kazancın hemen hemen aynısını veriyor.Ben Hesabım boş kalmasın diye ads'den 3 5 haber atıyordum.Demek ki atmaya gerek yok.eşşek gibi çalışayım hem kısıtlama ver hemde gelirimden tırtıkla hadi oradan aç şirket sizi.