10 Sene sonra ilk defa yeniden çalışmaya başladım adsense ile.En son bıraktığımda ödemeleri Dolar üzerinden yapıyordu.Son 10 gündür kullanıyorum ama anında kısıtlama geldi. Bu trafik çektiğim ülkeler ile 3.taraf reklam firmalarında çalışma yaptığımda adamlar beni Kral gibi karşılıyor google gelir silip reklam engellemesi veriyor.Demek ki çalışmamaya devam mgid ile devam edelim ne yapalım
10 yıllık hesabım doğrulamaya düştü iki aydır ciddi kesintiler var öncesinde de reklam kısıtlaması ve tutarsızlıklar oldu bıraktım yabancılara freelancer çalışacağım artık.
Yıllardır bu sektördeyim gerçekten Google normal değil