Verilerini saklayıp iade etmende fayda var. Veri atarken ses gelmesi normal ama veri akışı olmadığı zaman 5 saniyede bir ses vermesi iyiye işaret değil daha uzun sürelerde ve genellikle 1-2 tık tık ses vermesi gerekiyor. Benim rahmetli de senin HDD gibi olmuştu.