Biraz hızlı aksiyon almamış mısınız sevgili hocam, önce biraz macOs a şans vermeliydiniz bence, çünkü ilk geçişte hepimiz bu şekilde hissetmiştik Windows gibi değil diye, ama bu biraz şans verince alışıyorsunuz. Optimizasyon açısından tabiki ısınma zorlanma gibi problemler yaşayabilirsiniz.