Güzel düşünce ancak kk inat etti kendisi çıkacak. Zor hocam uğraştığınıza değmez. Zaten oy anket toplama platformları var orada bile yaptılar ama olumlu sonuç çıkmadı. Umarım son anda Yavaş veya İmamoğlunu aday çıkarıp seçimi rahat kazanırız. Kk ile zora giriyor.