Udemy yazılımcısı, çantacısı, copy pasterı uğraştırır insanı. Proje önemliyse firmaya gitmek lazım. Firma dediğimde apartman dairesinde kurulan şahıs şirketleri değil, bayağı kurumsal yerler.
Forumda 2 kere dolandırıldım.
Birisi 14 yıl önce, paypal almıştım 10 dolar, bankaya parasını yatırmaya gittim geldiğimde para gitmişti bilmiyorduk tabi.
Diğeri de geçen yıl yazılım işinden
Geçen yıldan sonra herhangi bir yazılım hizmeti için peşin ödeme yapmama konusunda ısrarcı davranmaya başladım. Açtığımda konulara da bunu özellikle yazıyorum, illaki kabul eden çıkıyor, iş bitiyor parasını alıyor bitti.
Tavsiye ederim, elbette kalite biraz düşüyor çünkü genç arkadaşlar kabul ediyor bu tarz işleri.