Bilgi için teşekkür ederim. Aslında Bağkur kötü bir şey değil sosyal güvence ancak bizler bu kadar kazanmıyoruz. Keşke kazansam Bağkur ödesem. Peki istisna belgemi iptal ettirsem bu çıkan borcu yinede ödemek zorunda mıyım ? Bir kaç muhasebeci Bağkur olayının kaldıralacağını isteğe bağlı olacağınıda söylüyor.
KOSGEB 'i düşünün eğer şartlarınız uyuyorsa. Herkesin derdi zaten "Ben zaten bu kadar kazanmıyorum" demesi.