istisna kavramı düşünüldüğü gibi olağanüstü bir kolaylık değil malesef sadece muhasebecin olmuyor beyanname vermiyorsun, Tek artısı bu kişiler kendine hiçbir borç yansıtılmayacağını bankaya yatan paradan banka yuzde 15 stp yapılacağı şeklinde biliyor. Evet böyle oluyor iyi hoş ta tam bu anlamda bağkur ile ilgili bir detayda verilmemiş bir karmaşia vardı. Sonra bu konu ile ilgili cimer sanırım bağkur a tabi olunacağına dair konuyu netleştirdi. Haliyle insanlar ne zaman e devlet borç sorgulaması yapıyor o zaman göruyor malesef, keşke mükellefiyet açmadan bir mali müşavir ile konuyu istişare etseydiniz. Hangisi mantıklı olur diye çünkü şartlarınız tutuyorsa genç girişimcilik olabilirdi kosgep gibi destek veren durumlar ile ilgili adımlar atılabilirdi istisna kapsamında malesef sistem sizi 4b açısından borçlandırıyor. paylaştığınız ekran görüntüsü prime esas kazançlar bu tutarlar brüt, bu tutarlar üstünden % 35,5 prim ödemeniz gerekiyor (indirimsiz) gecikme zamlarıda gelicek ayrıca .. 4b borç sorgulama diye aratın prim borcunuzu görürsünüz
Geçmiş olsun