neseuslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda bir kişi SGK’ya gidip iptal ettirmiş. Borçlanmadan bunu yapsak ilerde bir sorun yaşar mıyım ?
İptal edenlerin otomatik olarak tekrar başlatıldı diye biliyorum ama yapan arkadaşa bi sorun.