peki Bağkur çıkması normal mi ? Sonuçta istisna belgesi aldık ve vergi için avantaj olması gerekiyordu.
İstisna belgesi sadece kolaylık sağlamak (muhasebe vs) için yapılmış fikrimce bomboş bir sistem. Bağkur şu an için zorunlu ödemekten başka çareniz yok maalesef