sibercim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kutu, fatura varsa neden olmasın
Kutu var , fatura yok evet. Faoat orj rahatlihi ilr ayni. Tekrar soyluyorum ithal. Yurt fisindan. Fatal sitedeki ürünleriinceledim orj.den daha pahalı