Rio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanda 4/A sigortalı olarak çalışmıyorsanız bağkur çıkıyor ilerde bir düzenleme olabilir ama maalesef şuan borçlanıcaksınız.
Forumda bir kişi SGK’ya gidip iptal ettirmiş. Borçlanmadan bunu yapsak ilerde bir sorun yaşar mıyım ?