neseuslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki Bağkur çıkması normal mi ? Sonuçta istisna belgesi aldık ve vergi için avantaj olması gerekiyordu.
Şuanda 4/A sigortalı olarak çalışmıyorsanız bağkur çıkıyor ilerde bir düzenleme olabilir ama maalesef şuan borçlanıcaksınız.