angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam silkroadı çooook uzun zaman oynadım. Geçenlerde de pvp serverlarda oynuyordum. Siz pvp mi oynuyorsunuz ?
Bende yıllardır oynuyorum hala bırakamadım. Yok ben orjinalini oynuyorum bir ara pvp oynadım sonra bıraktım. Şu an güncel olarak TRSRO oynuyorum resmi Türkiye sunucularında