Malum işimiz e-ticaret ama tek kanal yeterli olmuyor maalesef.
Forum ahalisi r10 üzerinden fiziki ürün olarak en çok ne almak ister.
Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim. Ona göre stok ayarlayıp çok istenenlerin satışına başlamayı planlıyoruz.