shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, konu açmıştım plus alayım mı diye. Gelen birkaç öneri doğrultusunda kurumsal üyelik almak daha mantıklı geldi ve ben de bunu aldım

Umarım daha iyi işlere vesile olur. Hepiniz bol kazançlar, iyi çalışmalar diliyorum

Bu da güzelmiş
Hayırlı olsun, darısı başımıza.