ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yayınevinde çalışan arkadaşım da tüm bilgisayarlarındaki adobe programlarının kastığını söylemişti, bende lisanslı olarak denediğinde bir sorun olmadığını görünce onlar da lisanslı olarak almaya başladılar. Yıllar sonra rahata ermişler
valla neler yaptım, inanır mısınız 10 kere bilgisayarı formatladık o derece. Bilgisayar mühendisi arkadaşlar denedi çözemedi, yetmedi uzman bir servise götürdüm testler yaptılar filan onlarda çözemedi. Hani herkeste olsa neyse, programı götürdüğüm kişiler kendi bilgisayarlarına kuruyorlar donmuyor, benim pc'ye kurunca donuyordu. Lisanslı alıp deneyeyim dedim şimdi maşallahı var anasını bile ağlatıyorum İllustratorde 15+20 pencere açıkken photoshopta da 15+20 pencere açık oluyor. Utanmasan bir yandan da after effect ile render işlemi yapacağım