Bakin burada da benim gibi hatırlayan var.
Hocam düpe düz yalan konuşuyorsunuz.
Peki sitenizi satmıyorsanız;
1. Forumda satışa çıkmamıştınız 30k civarıydı
2. Forumda ki satış konunuzdan sizin siteye link girdiğimde kendi sitenizi satmak için admin hesabıyla kendi sitenizde kendi sitenizi satışa çıkarmıştınız

Buda mı yalan hocam bilmemezlikten gelmeyin.
bu olay yaşanmış evet bilgim var ama alakam yok kendini bilmez birisi GürkanElmas şeklinde üyelik oluşturup böyle bir konu açmış yine söylüyorum hiç bir zaman satma düşüncem ve buna yönelik kimseyle bir konuşmam olmadı.