30 k ya satmıyormuydunuz siz?
Bakin burada da benim gibi hatırlayan var.
nerde satıyormusum satış konum nerede aklı basında olmayan birisi ne niyetle yaptı bilmiyorum burada üyelik alıp benim sitem üzerinden konu açmış ve bu konu ile alakalı olarak belki 20 kişi bana ulaştı ve durumu bildirdi öyle satış konusu yada başka bir konusma asla olmadı.
Hocam düpe düz yalan konuşuyorsunuz.
Peki sitenizi satmıyorsanız;
1. Forumda satışa çıkmamıştınız 30k civarıydı
2. Forumda ki satış konunuzdan sizin siteye link girdiğimde kendi sitenizi satmak için admin hesabıyla kendi sitenizde kendi sitenizi satışa çıkarmıştınız

Buda mı yalan hocam bilmemezlikten gelmeyin.