Hocam daha önce bu konudan birçok kez açtınız ve hatta siteyi domaini satmaya çalıştınız, ne yapmak istediğinizi herkes görüyor fakat bu şekilde olmaz. Hala da satmaya çalışıyorsunuz büyük ihtimalle.
Sitenize gelirsek önceki "sitem nasıl" konusundan tek farkı ana sayfadaki renkler değişmiş (tam hatırlamasam da)
Yani ne o zamnadan bu zamana kadar birçok şey değişebilirdi. Bu yüzden siteniz -3 e düştü benim gözümde.
Konu baltalamak falan değil ama sizin ne yapmaya çalıştığınızı moderatörler de görüyordur. Bunun için de @Report; diyorum incelenmesi adına.