engincolak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana kalırsa komple bir arayüz değişimi yapmanız şart,
kendimi 2010'da gibi hissettim.
Yorum için teşekkürler, Sonuçta önemli olan kolay bir kullanım ve ilana ait bilgilerin doğru bir şekilde insanlara aktarımı değil mi ?