Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
verileri başka bir dosyadan çekiyorum. veri.php içerisinde bunun gibi pek çok değişkende farklı kur bilgilerini tutuyorum. veri.php içerisinde html ögesi yok.
Interval'in set edildiği kodların, çağrıldığı ana dosyada html mevcut değil mi?