Tolunay_Kum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar queenmedya.com ekibi olarak bir çok forum'da ve r10'da twitter için bir kaç sorunlar gördük ve ekipce kolları sıvamaya karar verdik kendi datamızı oluşturmaya karar verdik uzun uğraşlar sonucu datamızı oluşturduk ve bunu size sunmaya karar verdik...

şuanlık sadece 1k'lık gönderim yapabiliyoruz...

ilgilenen arkadaşlar

www.queenmedya.com üzerinden sipariş geçebilirler ben uğraşamam diyen olursa profilimde'ki WP üzerinden iletişime geçebilirsiniz



kesinliklel garanti verilmemektedir düşme olabilir lütfen bunu bilerek sipariş geçiniz

iyi forumlar

Takipçi örnek profil atabilir misiniz