Merhaba,

Öncelikli olarak nickimi değiştirmek istememdeki nedeni yazayım,

foruma üye olurken çok sarhoştum hameş ajans veya hmsajans yapacağıma o kafa ile hmsajan yapmışım millette beni ajan falan sanıyor o yüzden değiştirmek istiyorum nickimi

nasıl değiştirebilirim bilgisi olan var mı?