Merhaba,
Öncelikli olarak nickimi değiştirmek istememdeki nedeni yazayım,
foruma üye olurken çok sarhoştum hameş ajans veya hmsajans yapacağıma o kafa ile hmsajan yapmışım millette beni ajan falan sanıyor o yüzden değiştirmek istiyorum nickimi
nasıl değiştirebilirim bilgisi olan var mı?