Hocam şimdi aradı veteriner, sezaryen yaparız 1200 TL diyor kafayı yemiş, belediyeye gidiyorum böyle ilgilenmemek ne oluyormuş hesap soracağım.
hangi belediye ise yazisarak destek iste nasıl yardım etmiyorlar görelim.
Yazışmaların twitterda yayınlanmasıyla beraber herkes destek verir belediye topa tutulur,
belediye veterinerlik birimi sorumsuzluğu kiminse ona hesap sorulur.