Merhaba,

Konu sadece bilgilendirme amaçlıdır. webmoney bozdurma seçenekleri neredeyse kapandığı için bende mecbur kalıp bitcoin alıp satarak işlem yapayım dedim. 250 dolarla 200 dolarlık btc aldım. sonra payoneer aktarmak için exchange yaptım biriyle. parayı gönderdi herşey normal ama payoneerde PENDİNG olarak kaldı. adam bu prosedürün normal olduğunu payoneerin bazen beklemeye aldığını parayı zaten gönderdiğini falan söyledi. Bende webmoneyden parayı kurtarmanın derdiyle gaflete düştüm onayladım (daha öncede payoneer den bir ödeme aldığım da pending olmuş ama ertesi gün hesabıma geçmişti).4 saat sonra bir mail reddedildi diye. adam tekrar yolladı farklı bir hesaptan beni avutmak için muhtemelen çünkü o arada başka exchange işlemleri de yapmış benim şikayetimi geciktirmek için yolladı sanırım. sonuç 10 saat sonra yine para reddedildi. sonuç adam btc aldı gitti bende avcumu yaladım. bu işlemden sonra araştırınca gerçeği gördüm.

Paxful'dan işlem yapacaksanız şunlara dikkat edin.
1- Kesinlikle parayı hesabınızda görmeden işlem yapmayın(yine'de paypal v.s gibi yöntemlerle alırsanız sonradan dispute açıyor şerefsizler bu yüzden bu çözüm değil gibi)
2- işlem yapacağınız kişinin önceki exchangelerine bakın ve exchange yaptığı kişilere de bakın muhakkak. çünkü işlem şöyle 1 tane hesap açıp o hesapla küçük işlemler yapıyorlar sonra 2. bir hesap açıp 2. hesaplarına yüklü işlem yapmış gibi gösteiryorlar. 1. hesap kapanınca 2. hesaptan devam o kapanınca 3. hesap. ve bu hesapları birbirilerine paravan olarak kullanıp + yorum yapıyorlar.
3- kesinlikle hem 1-2 aylık hemde 100 den aşağı yorum varsa işlem yapmayın.

adamlar sistemi güzel kurmuş anlayacağınız benim işlem yaptığım hesapdan bir önceki hesabını gördüm 4 kişi tokatlamış minumum işlemde 200 dolar. benim işlem yaptığım hesaptaki 5 kişi. 2 günde bir hesap değiştiriyorlar 2 günlük karlara 500-1k dolar. valla güzel para adamlara da hak verdim benim gibi salakları buldukça yoluyorlar.

Benim kendi s*alaklığımdan canım yandı. sizde dikkatli olun. çünkü Paxful desteği kullanıcıyı banlamak dışında hiçbir şey yapamıyor. Tek istedikleri daha çok işlem işlem başına komisyon kazançları çünkü. sen kaybetmişsin dolandırmışsın önemli değil onlar için.

Not: Konu umarım doğru yerdedir.