griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne timi takım mangası ben tabur alay tugay bekliyordum , üç beş kişiden r10 timi mi kuracaksınız
tabi forumun üye sayısını düşününce çok rahat bi alay ya da tugay çıkar
Tuğg. Coskun Çetin komutanlığında )