EverArd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veteriner tokatçıymış bizim burdaki veterinerinde başına aynı olay gelmiş anlatmıştı.
3 gün sonra kendi kendine kedi doğum yapmış.

Biz kediye aşı yaptırıyoruz genel muayene yapar 5 kuruş para almaz.
Tekir kedileri en dayanıklı kediler normal cins kediler gibi değil.
Hocam şimdi aradı veteriner, sezaryen yaparız 1200 TL diyor kafayı yemiş, belediyeye gidiyorum böyle ilgilenmemek ne oluyormuş hesap soracağım.