Filmizleu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 üyeliğini açtığımda Gürcistan'da yaşıyordum. Şuan Yalova'da yaşıyorum.
Veteriner dahil tümünü kanitlayabilirim. Sen ne art niyetli insansın dostum.
Belediyeyi aradım adamlar bı hayvan ambulansı göndermedi.
güncelleyin ozaman iyi niyetliyseniz.
İnsanlar hastalanıyor hastaglar açılıyor da yardım etmiyorlar kediye mi ambulans yollayacaklar
evinize alın sıcak tutun kediyi doğrur doğal bişey günler sürebiliyor son yavruyu doğurana kadar
üstteki yapıcı yorumları atlayıp direk beni yanıtlıyorsunuz @Report;