Filmizleu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, mahallenin hamile bi kedisi vardı balkonumuza geldi miyavladı bayağı. Doğruamadığını düşünüp balkonun girişine yer yaptık rahat doğum yapsın diye ama
dün gece 1 tane yavruyu doğurdu diğerini doğuramadı veterinere götürdüm 250 TL Muayene ücreti 100 TL suni sancı iğnesi ücreti aldı. Zaten o kadar param vardı. Bende 3 çocuk babasıyım. İçin de 2 yavru daha var r10 ahalisi olarak yardım etmenizi rica ediyorum. Doktor 2. yavruyu doğurttu gönderdi geri diğerlerini doğurur dedi şimdi telefonu açmıyor.
Bilgim yok hocam diğer bir arkadaş bilgilendirme yapmış sadece size teşşekür etmek için yanıt verdim allah razı olsun sizden sizin gibi insanlar iyiki var