elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönen mi? Bende pazarköyden hocam, bizim oralardan birilerini buralarda görmek ne güzel
Evet Gönenliyim başka kimse var mı bilmiyorum ama burda Araovacık, yenice tarafında çok çalıştım.