Azebone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Devire uygun xenforo lisans alınacaktır. Başımızı ağrıtmayacak desteği devam eden lisans satıyorsanız pm ile sürüm vs. bilgileri içeren bir mesaj atmanız yeterlidir, istediğiniz fiyatı yazmayı unutmayın.
İyi forumlar...
https://www.r10.net/xenforo/3137773-...ir-9989-a.html