hayırlı işleriniz olsun hocam herhangi bir inidirm varmı 1 yıldır kullanıyorum süre doldu diğer firmalara göre fiyat biraz farklı herhangi bir kampanya varmı memnun kaldım sizden r10 özel indirim kodu varsa devam etmek istiyorum açıkcası